تجهیزات صنعتی تجهیزات صنعتی .

تجهیزات صنعتی

مخزن حمل شیر

مخزن حمل شیر با متریال استنلس استیل – 1000 لیتری

مخزن حمل شیر با توجه به مسافت به دو دسته تقسیم می گردد و بهترین متریال برای ساخت مخازن حمل شیر ورق استنلس استیل ضد زنگ فود گرید می باشد. مخزن حمل شیر 1000 لیتری از ورق 304 استنلس استیل ساخته شده است. اطفا برای استعلام موجودی و زمان تحویل مخزن حمل شیر در ظرفیتهای محتلف با کارشناسان گروه صنعتی سازاب تماس بگیرید.

مشخصات مخزن حمل شیر 1000 لیتری گروه صنعتی سازآب :

این نوع مخزن از نوع مخازن دو جداره تجاری ساخته شده از فولاد ضد زنگ خالص 304 درجه A. جداره داخلی مخزن حمل شیر 1000 لیتری بسیار صیقلی است. دو جداره دارای عایق پلی اورتان برای خنک نگه داشتن شیر در هنگام حمل و نقل است. لوله کشی داخلی برای اتصالات CIP اختیاری. واشرهای مخصوص می باشد. پوشش منهول یا پوشش با تصفیه هوا بر روی مخزن حمل شیر تعبیه گردیده  است. پولیش براق روی فولاد ضد زنگ صورت می پذیرد.

طراحی بیضی شکل مخزن استیل 1000 لیتری  به لطف مرکز ثقل پایین تر، ثبات را در حین حمل و نقل بهبود می بخشد.

پایه دارای 4 محل نصب است که هر کدام از قبل سوراخ شده، چکش کاری شده و با 4 پیچ و مهره نصب شده است. مشتری باید دوغاب یا پایه انتخابی را بسته به استفاده نهایی ارائه دهد. به یک قاب آهنی زاویه دار برای نگهداری در انبار پیچ شده است. در مزارع لبنی، خامه‌سازی، پنیرسازی، نوشیدنی های صنعتی می توانید از آن استفاده نمایید.  همچنین از این مخزن می توان در بسیاری از کاربردهای فرآوری مواد غذایی نیز استفاده نمود.

لازم به ذکر است که این دسته از مخازن را برای حمل و نقل و ذخیره آب - بشکه های باران – استفاده نمود و می توان برای جمع آوری آب باران از سقف تنظیم کرد

مشخصات فنی و ابعاد مخزن حمل شیر استنلس استیل 1000 لیتری :

عرض 52 اینچ

ارتفاع 43 اینچ شامل پوشش چاه - به استثنای پایه ها

طول بدنه 49 اینچ بدون احتساب لوله فلاش یا شیر تخلیه.

ابعاد و اندازه های مخازن حمل شیر :

مخازن حمل و نقل در اندازه های زیر موجود است

130 گالن یا 500 لیتر

210 گالن یا 750 لیتر

264 گالن یا 1000 لیتر

396 گالن یا 1500 لیتر

528 گالن یا 2000 لیتر

660 گالن یا 2500 لیتر

792 گالن یا 3000 لیتر

علاوه بر این اندازه های استاندارد ما توانایی تولید مخزن حمل شیر در ابعاد سفارشی را داریم  برخی از سایزها با سفارش ویژه با زمان تحویل 3 تا 6 ماه می باشد.

قطعات یدکی مخزن حمل شیر 1000 لیتری :

واشر سیلیکونی MP-TTSG40 برای مخزن حمل و نقل طراحی سوپاپ

مخزن حمل و نقل شیر چیست ؟

خط فرآوری شیر مخزن حمل شیر را برای حمل و نقل ایمن و تمیز شیر تولید می کند. به لطف این مخازن، شیر برای مدت طولانی در همان دما باقی می ماند. مخازن را می توان به پشت کامیون وصل کرد. این یک عملیات راحت در حمل و نقل شیر فراهم می کند. بنابراین، راندمان حمل و نقل کاهش می یابد. مخازن انتقال شیر برای انتقال شیر عایق بندی شده و از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. ظرفیت مخزن می تواند از 100 لیتر تا 25000 لیتر باشد. اندازه مخزن نیز با کامیون مشتری قابل تنظیم است. انواع مخازن انتقال و مخازن برای تمام مواد غذایی مایع را می توان با توجه به نیازهای کاربردی دقیق مشتریان خط تولید ما ساخت. تمامی محصولات از فولاد ضد زنگ AISI 304 و AISI 316 و مواد غیر سمی ویژه مناسب برای مواد غذایی ساخته شده اند.

مخزن حمل و نگهداری شیر گروه صنعتی سازآب :

مخازن حمل و نگهداری شیر باید تمام الزامات و استانداردها را رعایت کنند. دستگاه جابجایی و نگهداری محصول مایع باید فقط از فولاد ضد زنگ باشد. این ماده نه تنها شیر را با دقت حمل می کند، بلکه آن را خنک و ذخیره می کند. ظرف نگهداری و حمل شیر دارای مخزن استوانه ای می باشد. مخزن دارای یک دریچه برای جمع آوری شیر و یک دریچه مخصوص است که به تخلیه آب کمک می کند. این شیر دارای یک مهر و موم اضافی است که عبور هوای گرم را تضمین می کند. مخزن حمل شیر برای کار در مزارع یا در محل فروش بسیار راحت است. این مخزن نه تنها حمل و نقل و نگهداری شیر را آسان می کند، بلکه هزینه های عملیاتی، سرمایه گذاری و انرژی را نیز کاهش می دهد.

بدنه مخزن حمل شیر  از فولاد ضد زنگ با پوشش عایق حرارتی اضافی ساخته شده است. این به جلوگیری از ورود گرما به مخزن کمک می کند که ذخیره طولانی مدت محصول لبنی را تضمین می کند.

ایستگاه لبنیات حمل و فروش شیر :

مخزن حمل شیر اغلب برای نگهداری و حمل و نقل شیر استفاده می شود. حمل و کار با آن هنگام فروش محصولات لبنی بسیار راحت است. این به دلیل تقسیم بندی محصول غذایی است که فروش آن را تسهیل می کند. دو نوع ایستگاه شیر وجود دارد. در نسخه اول مخزن شیر بخشی از دستگاه اتوماتیک فروش شیر می باشد. می توانید از فیکسچر برای یک یخچال صنعتی استاندارد استفاده کنید. نسخه دوم مخزن شیر به خوبی برای فروش خودرو یا تریلر استفاده می شود. تریلر باید مجهز به جعبه یخچال یا عایق حرارتی باشد.

تفاوت بین انواع ایستگاه های لبنی :

• مخزن حرارتی غیر عایق برای فروش شیر باید در شیر پخش یا یخچال خنک شود.

• ایستگاه مستقل برای تسهیل عملیات و نگهداری شیر. این به دلیل وجود دستگاه اتوماتیک برای سرو وعده های شیر می باشد. مخزن حمل شیر در این مدل مجهز به نرم افزار کنترل همزن می باشد. به عنوان یک قاعده، این ایستگاه ها مجهز به سنسورهای دما هستند که دما را کنترل می کنند. سنسورهای دیگر وظیفه هشدار دادن به سطح پایین شیر در مخزن را بر عهده دارند.

ایستگاه شیر مستقل از یک ظرف شیر تشکیل شده است که یک پوشش ظرف است. تمام قطر مخزن را پوشش می دهد. چنین مخزنی برای کسانی مناسب است که علاوه بر خنک کردن، می خواهند شیر را پاستوریزه کنند. در حالت دوم از چیلر پاستوریزه استفاده می شود.

فرآیند عملیات حرارتی مستقیماً در شرکت یا لبنیات انجام می شود. پس از عملیات حرارتی، شیر در مخزن ریخته شده و با درب محکم بسته می شود. در 30-40 دقیقه شیر خنک شده بدون پمپاژ اضافی و با استفاده از پمپ وارد مخزن حمل شیر می شود. این فناوری شیر را برای مدت طولانی تری نگه می دارد. ماندگاری از 3 به 5 روز افزایش می یابد. اما حفظ دمای مورد نظر حداکثر +4 درجه سانتیگراد ضروری است. بنابراین، اگر تصمیم به فروش شیر پاستوریزه دائمی دارید، بدون خرید و استفاده از مخزن حمل و نکهداری شیر نمی توانید کار کنید. خرید دستگاه جایگزین از بسیاری از مشکلات غیر ضروری جلوگیری می کند. موارد غیر ضروری به خصوص پاستوریزه های پرا می توان فراموش کرد.

پاستوریزاسیون خازنی برای نگهداری و پاستوریزاسیون مناسب نیست. این به این دلیل است که نمی تواند شیر را برای مدت طولانی ذخیره کند. پس از سرد شدن، دناتوره شدن پروتئین اتفاق می افتد و شیر به جوش می آید. مصرف کنندگان نمی توانند شیر تازه را بچشند. رعایت تمام استانداردهای تکنولوژیکی برای حمل و نقل و نگهداری شیر الزامی است.

ساخت مخزن نگهداری و حمل شیر :

مخازن نگهداری و حمل و نقل لبنیات رژیم دمایی خاصی را ارائه می دهند. آنها اغلب در بسته های خط تولید گنجانده می شوند. یک ماشین را می توان برای چندین فرآیند تولید استفاده کرد. به عنوان یک قاعده کلی، مخزن حمل شیر  فقط باید از فولاد ضد زنگ AISI304 ساخته شود. دیوارهای چنین مخزنی بدون ژاکت ساخته شده است. این کار برای خنک کردن اضافی در محفظه خنک کننده یا یخچال انجام می شود.

حجم مخازن حمل شیر از 100 لیتر تا 3000 لیتر متغیر است. به عنوان یک قاعده، سازنده مخازن را با توجه به مشخصات فنی آنها انتخاب می کند. حجم مخزن حمل شیر برابر با حجم بهینه فروش است. حجم یک مخزن حمل شیر باید برابر با میانگین حجم فروش باشد. مجموعه کامل و در دسترس بودن دستگاه های اضافی به راحتی تولید کننده مخزن حمل شیر  بستگی دارد. مخزن نه تنها برای استفاده بسیار راحت است، بلکه به راحتی قابل تعویض و شستشو در مزارع است. مخازن حمل و نگهداری شیر را می توانید از کارخانه ما با تحویل در محل خریداری نمایید. گروه صنعتی سازآب با توجه به تکنولوژی بالای ساخت انواع مخازن تعهد می نماید که از ورق استیل با ضخامت بالاتر و کیفیت بالاتر از سایر رقبا برای ساختت مخزن حمل شیر استفاده نماید ضمن اینکه این امر در قیمت تاثیر خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت مخزن حمل شیر و ابعاد و ظرفیت مخازن حمل شیر و مشحصات فنی به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۴:۲۶ توسط:سازآب موضوع: نظرات (0)